sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Hyllyt tyhjenevät


Nyt olen aika hyvässä vauhdissa, ja olen lutraillut purkkien kanssa niin, että sain taas pari loppumaan. Ensinnäkin tammikuussa kylppärin hyllylle majoittunut Aussien 3 Minute Miracle Frizz Remedy Deep Treatment (hui, kun oli pitkä nimi) sai lähtöpassit kaivettuani viimeisetkin rippeet putelin sisältä.  Kerroinkin jo päällimmäiset tunteeni tässä postauksessa, mutta valotanpas asiaa vähän lisää.

Ensinnäkin tuo puteli on ihanan kätevä, ja oikein tervetullut kaveri epäkäytännöllisempien purkkien joukkoon. Tuosta kerroinkin jo edellä mainitussa postauksessa. Koostumus puolestaan on ihanan riittoisaa. Jos siis haluat viimeiset pennosesi sijoittaa mahdollisimman pitkään kestävään tuotteeseen, niin tässä varsin varteenotettava vaihtoehto. Olen tosiaan tätä tammikuusta asti käyttänyt, enemmän tai vähemmän säännöllisesti, noin 1-2 kertaa viikossa.  Kun tuote läheni loppuaan, aloitin hurjan jokapäiväisen lutraamisen, ja sain kovalla työllä tämän kulumaan loppuun. Tuoksu tuotteessa on muuten myös varsin mainio.

Mutta sitten siihen tärkeimpään juttuun eli, miten tämä vaikuttaa tukkaan. Tähän ei ole hirveästi lisättävää. Kerroin tammikuun postauksessa jo olennaisen. Tämä on ihana. Ensinnäkin olen tätä paljon käyttänyt niin, että läväytän tätä latvoihin ja huuhtelen melkeinpä saman tien pois. Tällöin tukka siliää ja selviää hetkessä, ja tämä on ollutkin oiva apu, jos olen halunnut saada tukan heti suihkun jälkeen selväksi. Olen toki myös käyttänyt tätä ohjeiden mukaan eli jättäen hoidon hiuksiin 1-3 minuutiksi. Ja kyllä tämä kuulkaas silottaa tukan ihan uskomattoman hyvin. Omassa hampputukassa ero on huima. Tarkka saa olla, ettei lutraile tätä liian lähelle hiuspohjaa, jotta tuloksena ei ole luirutukka. Latvoihin laitettuna tämä on mahtava. Koko tukan ilme muuttuu, kun latvat ovat siloisemmat. Voisin ehdottomasti ostaa tätä uudelleenkin, mutta olen myös innoissani siitä, että saan kokeilla jotain uutta tuotetta.


Toinen loppunut tuote oli osa luottokaksikkoani. Kaksikon toinen puoli, Nivean i-h-a-n-a kuorinta, lähenee myös loppuaan, mutta sitä riittää vielä pariin sessioon kevyesti. Joka tapauksessa Oriflamen rasvoittuvalle iholle suunnattu, syväpuhdistava takiaisuute-savinaamio loppui eikä se nyt oikeastaan minua haittaa, vaikka ehdin tätä jo hehkuttaa. Ensimmäisillä kerroilla tosiaan Nivea-Oriflame-kaksikko oli ihan uskomaton tehoiltaan, mutta nyt en ole enää ollut niin innostunut. Nivean kuorinta on ihana, mutta siitä myöhemmin. Jos nyt keskityttäisiin tähän naamioon, joka kuuluu sarjaamme "Ihan ok". Tämä tosiaan on savinaamio eli perinteiseen tapaan kuivuu kasvoille. Ohjeissa kehotetaan odottelemaan 10 minuuttia, mutta itse olen pitänyt tätä helposti puolikin tuntia. Tämä siksi, että jos tätä naamiota laittaa kasvoille yhtä reilusti kuin minä laitan, niin eihän tämä millään ehdi kuivua 10 minuutissa. Olen siis suosiolla odotellut kuivumista ennen tämän pois pesemistä. Tuoksu ja koostumus tässä ovat kivoja, mutta itse vaikutukset eivät ole silmin nähtävissä. Ihoni on itse asiassa nykyään aika herkillä tämän jälkeen, joten epäilen jopa tämän olevan liian tujua minulle, vaikka syväpuhdistusta kasvoilleni tarvitsisinkin. Olen vähän harmissani, sillä ehdin käytön alkuvaiheessa jo innostua tästä. Enää alkukokeilujen kaltaista ihon siliämistä ei ole tapahtunut. Onko vika tuotteessa vai naamassa? En tiedä. Joka tapauksessa aiemmin hehkuttamani ihonhoidon tehokaksikko on nykyään tehoyksikkö eli se Nivean kuorinta, josta kerron pian lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!