lauantai 20. helmikuuta 2010

Tuotetrafiikkia

Lauantain iloksi yksi loppunut tuote, ja yksi uudelleen käyttöön otettu.

 

Tämän Skin Doctorsin Supermoist-voiteen esittelin jo kertoessani muistakin päivittäisistä puhdistus- ja kosteutusrutiineistani. Tämä oli siis ihan kiva tapaus, mutta ei nyt mitään erikoista. Voiteen olisi tarkoitus nimensä mukaisesti kosteuttaa oikein tosissaan, mutta mitään suurempia ihmeitä en havainnut. Ihan kiva perusrasva, joka sopi meikinkin alle hyvin, sillä imeytyi todella nopeasti. En jää kaipaamaan, mutta käyttäisin uudelleenkin, jos ilmaiseksi saisin.

Nyt olen vähän ymmälläni itsekin, että mitäs rasvaa käyttäisin seuraavaksi. Olen nyt toistaiseksi tyytynyt Estée Lauderin Hydrationist-voiteeseen, jota olen laittanut niin aamuin kuin illoinkin. Siinä tuntuu olevan Supermoistiin verrannollinen taipumus imeytyä nopeasti, joten sekin sopii meikin alle. Yritän kuitenkin kaivaa kaapistani ihan oikean päivä- ja yövoiteen, ja jättää Hydrationistin spessukäytölle. Valitettavasti täytyy sanoa, etten ole vielä ihan vakuuttunut Hydrationistista... Toivottavasti olen väärässä. Se selviää sitten, kun olen kaapinut voidepurkista viimeisetkin jämät.

Hiljattain loppuneen iki-ihanan Bottega Verden antiselluliittigeelin tilalle piti sitten kaivaa jotain muuta, kun kerran olin siihen rutiiniin päässyt sisälle, että rasvailen reiteni joka ikinen ilta.

 

Löysinkin kaapista Louis Widmerin kiinteyttävän voiteen jämät. Olen siis tätä joskus käyttänyt, mutta hylännyt sitten mielenkiinnon lakattua. Käytänpä tämän nyt sitten loppuun, vaikka tuskin näistä rippeistä enää mitään hyötyä on... Mutta uutta, mielenkiintoista selluliitin tuhoajaa odotellessa...

Ai niin, joku on ehkä voinut ihmetellä tuota ylänurkan Avon-kyselyä. Halusin kyselyllä kartoittaa vain kiinnostusta Avoniin, sillä itse olen sarjasta oikein innoissani. Otinkin aimo hypyn eteenpäin, ja minulta voikin jatkossa kysyä Avonin tuotteista, ja minun kauttani niitä voi tilata, ken haluaa. En nyt täällä ehkä hirveästi hehkuta sarjaa tai tilausmahdollisuuksia, etteivät asiasta piittaamattomat joudu kärsimään.


Jos kiinnostusta kuitenkin on, meiliä saa lähettää osoitteeseen meikkistudio@luukku.com. Ilmoittelen joka tapauksessa jossain muodossa lähitulevaisuudessa lisää mahdollisuuksista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!