torstai 7. tammikuuta 2010

Oriflamen kylmää kyytiä

Hiljattain kehuin Oriflamen Tender Care -käsivoidetta, joka pääsi jopa alalaidan suosikkeihini. Löysinpä sitten sattumalta laatikostani jo aikoja sitten lahjaksi saamani Tender Care Cold Creamin.


Kuluneesta purkista päätellen olin käyttänyt tätä joskus ahkerastikin, mutta vaati hieman muistuttelua, ennen kuin muistin tämän voiteen parhaat puolet.

Kuten Tender Care -käsivoide, tämäkin voide sisältää mehiläisvahaa ja lupauksen hoitaa kuivaa ihoa.


Rasva on niin täyteläistä, ettei se missään nimessä sovi päivävoiteeksi. Yövoiteeksi se kuitenkin on mitä mainion. Koska itselläni on eräs toinen voide yökäytössä, olen käyttänyt tätä vain pehmentämään kasvoni kuivimpia kohtia. En suosittele Cold Creamia mihinkään superkuiviin, kipeisiin, halkeileviin kohtiin, mutta pienet hilseilyt iholla tämä hoitaa kyllä. Tuoksusta voi olla montaa mieltä, mutta henkilökohtaisesti pidän siitä. Joten kaiken kaikkiaan aika kiva löytö. En keksi mitään pahaa sanottavaa.

Ja siitä yövoiteesta puheen ollen... Olen joutunut aikamoiseen kierteeseen. Minun oli tarkoitus esitellä puhdistusaineiden ja aamu- sekä yövoiteiden aikaansaannoksia, mutta puhdistusaineet eivät lopu millään. Sen sijaan olen jo käyttänyt loppuun erään yövoiteen sekä seerumin ja olen jo uusien tuotteiden parissa. Lisäksi silmänympärysvoiteeni ei kyllä kulu ikinä loppuun. Ja olisin nimenomaan halunnut kertoa tuotteiden yhteisvaikutuksista, sillä en oikein usko, että joku tuote yksinään tekee ihmeitä. Hyvät ja huonot vaikutukset ovat aika usein monen tuotteen yhteisvaikutusta. Kuvattavia tuotteita kertyy kuitenkin kohta niin paljon, että tehtävästä tulee uuvuttava. Lisäksi pitäisi muistaa, miten mikäkin tuote on iholleni soveltunut... No, ehkäpä pystyn siihen, jos oikein keskityn :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!