lauantai 2. tammikuuta 2010

Orflamen hellää huolenpitoa käsille


Yksi joululahjaksi saadun Oriflamen paketin ihanimmista tuotteista oli Tender Care -käsivoide.

"Suojaava ja ravitseva käsivoide. Sisältää mehiläisvahaa ja oliiviöljyä. Hierotaan käsiin useita kertoja päivässä."

Ihanaa, kun jossain kehotetaan suoraan rasvaamaan käsiä monta kertaa päivässä eikä lässytetä mistään 24 tunnin suojakerroksesta, joka kestää pesut ja tuulet ja tuiskut... Outoa kyllä on se, että tämä kehotus oli vain suomenkielisessä tekstissä. Muun maalaisia ei kehotettu rasvailemaan käsiään montaa monituista kertaa.

No, joka tapauksessa minä tartuin tähän kehotukseen mielelläni. Oriflamen rasva tuntui heti ensimmäisellä kerralla niin miellyttävältä, että minua ei todellakaan tarvitse käskeä kokeilemaan sitä uudelleen. Voide pääsikin jo heti välipäivinä työpaikkavoiteekseni, jota töissä innokkaasti lisäilin kerta toisensa perään. (Ja vapaapäiviksi voide piti napata kotiin mukaan.) Minun ei tarvinnut myöskään odotella, että voide kuivuisi ja pääsisin takaisin näppäimistön ääreen. Noup. Tämä voide tekee sen, mihin moni muu tuote ei pysty. Se sekä kuivuu nopsaan että jättää käsiin pehmeän tunteen nopeasta kuivumisesta huolimatta. Lisäksi sen kanssa ei tarvitse huolehtia ikävästä kalvosta, jonka jotkin tuotteet jättävät käsiin.



Tässä vaiheessa minun täytyy myös muistuttaa, että käteni ovat siitä vaativimmasta päästä. Minulle ei sovi mitkään superkevyet litkut vaan tarvitsen tuhtia tavaraa. Tietenkin useimmat rasvat, jotka ovat sitä kunnon jankkia, kuivuvat myös hitaasti. Siksi tämä Oriflamen ihanuus olikin minulle miellyttävä tuttavuus. Voin lisäillä tätä huoletta useita kertoja päivän aikana, mutta se ei estä minua hoitamasta päivittäisiä hommia. Täydellistä. Lisäksi tämä maksaa alle kympin, joten mitä luultavimmin aion ostaa tätä myöhemminkin. Kympin hinta on ihan oikeasti aika vähän, sillä tuote vaikuttaa todella riittoisalta. Yksi pieni nokare voidetta riittää huolehtimaan kummastakin kädestä.

I'm in looove <3

Nyt joku saattaa tietenkin miettiä, että pääseekö tämä alalaidan suosikkien joukkoon... Normaalitilanteessa ujuttaisinkin tämän sinne välittömästi. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että ihan vahingossa ostin marketista käsivoiteen, joka vaikuttaa yhtä pätevältä kuin tämä... Minun täytyykin pohtia hetki tuotteiden eroja ja sitä, onnistunko jollain vippaskonstilla saamaan molemmat suosikkeihini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!