maanantai 2. tammikuuta 2012

That Vanilla Moment

Kerroin tuossa joku aika sitten, miten havahduin yhtäkkiä siihen, että suihkugeelivarastossa oli vain yksi tuote ja sekin hiukan turhan kesäinen tuoksultaan. Ryntäsin siltä seisomalta tekemään Yvesille tilauksen, jonka tehtyäni mieltäni jäi kuitenkin kaihertamaan se, että vaniljantuoksuiset suihkugeelit olivat loppuneet joka koossa. Olisin kovasti halunnut niitä kokeilla.


Niinpä ajauduin suutuspäissäni kuin huomaamatta Prettyn sivuille, josta alle puolen minuutin olin laittanut ostoskoriin Treacle Moonin vaniljasuihku(ja -kylpy)geelin (klik*), jota olen himoinnut siitä asti, kun Treacle Moonin tuotteet Prettyyn tulivat.


Koska Prettyn tilaus saapui ennen Yvesiä, pääsi tämä ihanuus käyttöön samointein. And let me tell you... I'm in love. Tuoksu on juurikin sellainen perusvaniljainen, makea ihanuus, jota rakastan syvästi. Lisäksi tuotteen koostumus on aivan mahtavaa. Sen levittäminen iholle tuntuu hyvältä, se vaahtoaa sopivasti ja lisäksi puteli näyttää hyvältä kylpyhuoneen hyllyllä :)


Ihan vaikka tuon kivan ulkonäön ja hauskojen pakkaustekstien takia voisin ja haluaisinkin kokeilla muunkin tuoksuisia ja -värisiä Treacle Mooneja.


... Ja siitä päästäänkin siihen, että sain Prettyltä ihan parhaan joululahjan. Olen jo viikon verran suunnitellut, mihin lahjakortin käytän. Haluan nimittäin tilata tuotteita, joita oikeasti tarvitsen, mutta myös jotain kivaa ihan vain blogissa esteltäväksi... Se on siis tekosyy sille, miksi tilaan jotain, mitä en tosiaankaan tarvitse (mutta haluan). Olen muuten ihan superylpeä itsestäni, kun en heti napsinut ostoskoriin kaikkea kivaa, vaan olen oikeasti harkinnut, mihin tuon kortin käytän. Lisäksi olen aina päätynyt suht samoihin tuotteisiin, kun olen sivuilla käynyt pohdiskelemassa tätä asiaa.

Intian puuvillakukkaa ja Meksikon Aloe Veraa
Vaikken vielä Yvesin suihkugeelejä pääsekään käyttämään, niin vilautanpa vielä sitäkin tilausta. Ensinnäkin sattui siinä mielessä hauskasti, että yksi tilaajalahjavaihtoehdoista oli kaksi Jardins du Monde -suihkugeeliä (klik*). Totta kai valitsin ne, kun kerran olin suihkugeelivarastoja täydentämässä.


Lisäksi valitsin jouluisia puteleita Taikahedelmän (klik*) ja Unelmakukan (klik*) muodossa. Nämä eivät minun nenääni kuitenkaan joulusta muistuta, joten putelin jouluisuudesta huolimatta nämä ovat käyttökelpoista kamaa milloin vain.


Ex tempore -juttuja olivat käsivoide (klik*)...



... sekä epätasaisen ihon hoitovoide (klik*).

Kaksi viimeistä pääsevät kyllä käyttöön vaikkapa... öööö.... nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!