sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Jos kerran muutkin...

Kävinpä tuossa perjantaina Sellossa pyörähtämässä, kun sain muutaman tunnin aikaa ihan vain itselleni. Ajattelin katsoa, löytäisinkö Seppälästä Models Ownin paljon puhuttua Beetlejuice-kokoelmaa, mutta niitä en sieltä kyllä bongannut. Mukaan lähti sitten vähän muuta.


Kynsilakanpoistoainetta (3,95 e). Lupaa poistaa niin kynsilakan kuin tekokynnetkin.


Flormarin lakat U26 ja U25. Olen nyt minäkin sitten mukana tässä Flormar-maniassa. Lakat olivat 2 kpl/5 e, mikä taitaa olla jopa vähän ylihintaa. Muualta saa halvemmalla, näin olen ymmärtänyt.


Onhan nuo nättejä, eipä käy kiistäminen.


Minulla oli hyppysissäni joku ihan muu Models Own -lakka, mutta sitten löytyi tämä. Minulla ei neonkeltaista Wild and Crazy -lakkaa lukuunottamatta ole mitään keltaista lakkaa, joten se kelpasi syyksi.


Sävy on Sun Kissed ja maksoi vissiin 4,95 e.Katsotaan ja ihmetellään, pääseekö jo talvella kynsiin vai saako odottaa kevättä. Yksi syy, miksi muuten himoitsin keltaista lakkaa oli se, että minua ahdisti, etten voisi edes periaatteellisella tasolla toteuttaa sitä blogeissa pyörivää 31 päivän kynsihaastetta, koska minulla ei olisi keltaista. Paitsi se neon.


Olin jo kassajonossa, mutta sitten silmäni osui jonkun päätyhyllykön alimmalle hyllylle, jossa majaili pari sävyä Golden Rosen mattalakkoja. Tämän ihanan viininpunaisen (burgundin??) lisäksi tarjolla olisi ollut tummaa harmaata. Vaikken punaisen sävyistä noin ylipäätänsä hirveästi innostu, niin tämä näytti aika mahtavalta. Sävy on numeroltaan ilmeisesti 106. Hintaa en nyt muista, olisiko ollut 2,95 e?

Että siinäpä ne. Taas muutama lakka lähtee kokeiluun.

2 kommenttia:

  1. Mä ostin kanssa tuon violetin ja se on todella upea, JOS laittaa mustaa kynsilakkaa eka alle. ;D

    VastaaPoista
  2. Passion for Nails: Kiitos vinkistä :) Pelkäsinkin, ettei peittävyys ole kovin kummoinen :/

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!