torstai 12. tammikuuta 2012

Jälleen yksi hyvä käsivoide


Nyt voin ilokseni ja iloksenne kertoa, että olen taas kerran tyytyväinen käyttämääni käsivoiteeseen. Kuten eilen (klik) mainitsin, olen tässä jo jonkin aikaa testaillut erinäisiä voiteita, jotka varmaan ovat hyviä ja kivoja ja toimivia "normaalikätisille". Itselläni kun kuitenkin on kuivat/atooppiset kädet, niin oikeasti kaipaan jotain muuta kuin sitä peruskäsilaukkuvoidetta, jonka paras puoli on se, että se "imeytyy nopeasti". Kysehän ei ole siitä, että voiteet olisivat huonoja. Ne riittäisivät minulle esimerkiksi kesällä oikein mainiosti. Nyt talvella erityisesti kaipaan käsivoidetta, joka kunnolla pehmentää käsieni kuivaa ihoa. Löysin jo sen yhden hyvän Yvesiltä, mutta nyt olen testaillut toistakin hyvää ja olen taas fiilareissa.


Jo ensimmäisellä kerralla ihastuin tähän EcoCert-merkin saaneeseen Oliv by La Clarée-sarjan kosteuttavaan käsivoiteeseen (niih, kosteuttavaan, vaikka Rocher-postauksessa juuri arvelin, että kosteuttavat käsirasvat ovat tuhon alkua...). Vaikkakin se imeytyi ihoon suht nopeasti, se myös jätti jälkeensä aivan ihanaa pehmeyttä sekä sileyttä eikä laisinkaan sitä peruskalvoa, joka käsiin markettivoiteista usein jää. Sellainen karhea iho pehmentyi superhyvin ja iho olikin yllätten ja nopeasti hiplattavan sileä. Tämänkin kohdalla testit jatkuivat pitkään, sillä olen tottunut siihen, että käsivoiteet ovat parempia pari ekaa kokeilupäivää kuin sitten myöhemmin. Onneksi tämä ei pettänyt, vaan oli hyvä ihan jatkuvalla syötöllä :)


Tämähän lupaa myös vahvistaa kynsiä, mutta siitä en osaa sanoa mitään. Enpä tätä juuri kynsille levittänytkään. Vaikuttavina ainesosina ovat muuten muun muassa kosteuttava aloe vera mehu sekä vapaita radikaaleja torjuva oliivipuunlehtiuute.

Hintakaan ei ole paha. Vain 12,90 e Hyvinvoinnin tavaratalossa (klik*). Eli summa summarum, olen myyty.

ps. Onpa taas blogin tekeminen hauskaa ja kivaa ja helppoa, kun löysin elämääni Picasan. Ah.

Voide saatu blogin kautta Ekovistalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!