perjantai 16. syyskuuta 2011

Wet'n'Wild

Olen aika pitkään ollut sitä mieltä, että "halpismerkki" Wet'nWildilla on joitain todella hyviä tuotteita valikoimissaan ja syyttä tätä merkkiä pidetään jotenkin muita huonompana edullisen hintatasonsa vuoksi. Jenkeissä sarjahan on todella suosittu ja myy kuin häkä. Lähiaikoina Wet'n'Wild on noussut esille kosmetiikkaguru (ja Paula's Choice -merkin takana olevan) Paula Begounin kirjassa "Don't Go to the Cosmetics Counter Without Me". Kirjassa hän toteaa Wet'n'Wildin tuotteiden olevan yhtä laadukkaita, kuin kalliimman MAC-merkin tuotteet. Ja tiedättekö mitä? En epäile yhtään. En ole koskaan uskonut siihen, että kosmetiikasta pitäisi maksaa maltaita, jos haluaa hyvää.

Erityinen Wettis-suosikkini on ollut merkin peiteaineympyrä, josta kerroin pari vuotta sitten (klik klik). Myös kynsilakat ja huulikiillot ovat olleet ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat kollegansa muilta merkiltä.

En siis miettinyt kovin kauaa, kun minulle tarjottiin mahdollisuutta testata Wet'nWildin meikkejä syksyisissä sävyissä. Edelliseen piilomainontapostaukseeni viitaten voin myös kertoa, että minulle sanottiin heti, ettei minun tarvitse tuotteista mitään kertoa, jos en halua. Mutta totta hitossa kerron, jos jotain kivaa löytyy! Olen siitä helppo, että innostun aina ihan kauheasti, kun saan jotain uutta ja kivaa kokeiluun. En niinkään siksi, että saan tuotteet ilmaiseksi vaan siksi, ettei muuten ehkä tulisi tartuttua kaupassa niihin samoihin tuotteisiin. Joten katsotaan kokeilun myötä, säilyykö innostus :)

Eli siis seuraavat tuotteet sain itselleni blogin kautta:

Ihana valikoima märkää ja villiä! :)
Luomarit ylhäältä alas: Penny, Brulee ja Lagoon. Eyeliner: Smoky.
Kolme luomiväriä, joista tuo ylin rusehtava jotenkin osui silmään. Ensisilmäys ei miellyttänyt, mutta sitten se jotenkin alkoi ihastuttamaan tosi kovasti. Vedenkestävä eyeliner harmaanmustassa sävyssä tuli kyllä tosi tarpeeseen! Ja kun sanon vedenkestävä, niin todellakin tarkoitan sitä. Parit mallailuviivat kädessä ovat tulleet jäädäkseen. Vesi + hinkkaus eivät ole tarpeeksi poistaakseen linereita iholta, joten olen aika luottavainen tämän tehoon Suomen syksyssä :) Mutta tästäkin juttua myöhemmin...

OMG.
Kun sitten testailin noita luomareita pikapikaa käteen, niin sydämeni pysähtyi hetkeksi. Tiesin toki, että kädessäni oli laadukkaita luomivärejä, mutta ruskean ja sinisen ihana hohde olivat jotain niin yllättävää, että melkein tipahdin. Siis ah. En malta odottaa, että pääsen testaamaan näitä luomilleni ja otan niistä kuvia, vaikka siinä menisi ikuisuus. (Oikeasti pakotan veljen järkkäreineen kylään!) Niin ja tuo vaalea Brulee-sävy (matta) oli myös tosi yllätys. Kuten noissa toisissakin luomareissa, niin ensinnäkin koostumus on jotain aivan älyttömän pehmeää ja ihanaa. Ja noinkin vaaleasta väristä kun oli kyse, niin epäilin, että pigmentit eivät ehkä riitä, mutta tämä taitaa olla paras omistamistani vaaleista sävyistä pigmentin suhteen. Täytyy vielä kokeilla toki ihan oikeaa meikkiä, mutta siltä ainakin tuntuu. Jos ette usko, niin tehkää palvelus ja hypistelkää testereitä, jos kuljette Wet'n'Wild-hyllyn ohi. Tulkaa hihkimään tänne, jos olette kanssani samaa mieltä :)


Yllätyspaketista löytyi myös todella kaunis pinkki huulipuna sekä peitepuikko, jonka toivon olevan hyvä. Triviatietona kerrottakoon, että nuorena olin tosi nolo (veikkaisin ehkä seiskaluokkaa) ja ostin tuollaisen peitepuikon joltain toiselta merkiltä, mutta luulin sen olevan huulipuna!!! Kelatkaa nyt, kuinka nolon näköistä oli, kun maalasin sillä huuleni. ... hetkonen... Olenko minä pissispeitepuikkohuulien originelli kantaja? Olen ehkä tehnyt historiaa. Anyways, mahtavaa, että saan korjata virheeni ja käyttää tuollaista puikkoa sen oikeaan tarkoitukseen.

Yummy!
Huulipuna sävyssä Nouveau Pink tuntui ensikokeilulta ihanan pehmoiselta ja sävy on kyllä upea.


Ja sitten sain vielä pari kynsilakkaa, joista tuo upea, punaoranssi Heatwave kuuluu sarjaamme 'hiton vaikeat kuvattavat', ja rusehtava Under Your Spell on vaan ihana.


Yritin saada kuvattua tuon vähän paremmin. On meinaan vähän kuin Avonin Wicked (klik klik) eli shimmaa aivan ihanasti.

Näistä kaikista tai ainakin parhaimmista päältä juttua vähän myöhemmin, kun olen kunnolla ehtinyt testailemaan. Kynsilakkojen testaamista varten joudun odottamaan joitakin päiviä, että kynteni kasvavat taas mittoihinsa. Leikkasin jälleen nysäkynnet ja haluan nuo lakat testailla pidemmillä kynsillä.

Todella laajan Wettis-valikoiman läydät Nellystä: klik klik.

ps. Luulin olevani nerokaskin "lanseeratessani" lempinimen Wettis, mutta Pumppis ainakin keksi sen jo alkuvuodesta (klik klik). Kai se pitäisi jo uskoa, että kaikki hyvät jutut on keksitty jo.

11 kommenttia:

  1. Mä tykkään WnW:n meikeistä (tai ainakin osasta). Silloin ekan kerran kun merkin bongasin Sokoksella, se mielestäni oikein vain kiljui halpaa ja huonolaatuista (ja osa olikin mielestäni sellaista), mutta linjan uudistuessa olen tykännyt esim. juuri noista eyelinereista, siitä peiteaineympyrästä ja luomiväripaleteista. Noista sinkkuluomiväreistä mulla on vain vihreä Envy, jossa on huippu pigmentti ja sävy. Tuota Pennyä olen usein katsellut, mutta on jäänyt vielä hyllyyn odottelemaan.

    Pakko muuten sanoa, että noiden mainosten takia tää blogi on jotenkin hirveen raskas (vaikka ymmärrän siis halusi pitää ne), ei tuu varmaan sen takia niin paljoa kommentoitua. :/

    VastaaPoista
  2. Mansikka: Munkin mielestä merkin tuotteet on parantuneet ja ulkonäöltäänkin ollaan nyt laadukkaampia.

    Ymmärrän mielipiteesi mainoksista, olen jopa samaa mieltä. Tämä on vähän noloa, mutta en osaa päättää, mitkä mainokset haluaisin pitää ja mitä en, kun tykkään noista brändeistä :/

    VastaaPoista
  3. Tuo vedenkestävä eyeliner olisi muuten hyvä, mutta kun se tosiaan on niiiin vedenkestävä ja pikaisesti kuivuva, että sitä ei pysty edes sekunti levittämisen jälkeen korjailemaan pumpulipuikolla. Ja mulle tuottaa välillä suuria vaikeuksia saada kerralla siisti viiva aikaiseksi. Lisäksi onnistun usein saamaan eyelineriä ripsiin, joihin se sitten jumahtaa, mikä taas aiheuttaa sen, että sotken niillä ripsillänikin ja ripsari jää huonosti, kun ripset on eyeliner-köntsässä :D

    VastaaPoista
  4. Niin ja piti vielä siis tarkentaa, että raskaudella tarkoitan siis ihan latautumista. :D Noilla mainoksilla kestää jopa meikäläisen suht nopealla yhteydellä jonkin aikaa latautua ja silloin sivu ei liiku mihinkään. :/

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Okei, hyvä tietää, niin osaan varautua :) Harmi kyllä, jos noin on.

    Mansikka: Aaaaa, okei, ymmärsin väärin :) Okei, no mutta sittenhän mun pitää jotain asialle tehdä. Pitäähän tätä päästä lukemaan, se kai se pääasia on. Kiitos, kun sanoit!!

    VastaaPoista
  6. Voi että mä olen kyllä taas blondi: en tajunnut yhtään että tuo Pumppis tarkoittaa siis mua. Klik klikkasin ja sitten ihmettelin ihan hölmönä että miten mä nyt omille sivuilleni päädyin. Voi hyvää päivää taas! :)

    Wettistä käytetään muuten mun kaveripiirissä (Helsingissä) ihan yleisesti, joten ei ole mun keksintöä alunperin. Mutta sä keksit nyt kyllä "märän ja villin", on vielä parempi! :)

    Mutta siis aivan ihana paketti! Mulla on noista tuo Penny ja tykkään siitä aivan hirveästi. Todella kaunis sävy, yksi mun lemppareista!

    Myös nuo kynsilakat vaikuttaa todella kauniilta. Ihanat syksyiset sävyt!

    Mulle on kansssa tulossa Wettikseltä tuollainen paketti. Oikein jännityksellä odotan, onko siinä nuo samat ihanuudet kuin sulla vai jotakin ihan eri! :)

    VastaaPoista
  7. Pumpulipupu: Mähän oon sanonut, että tykkään lempinimiöidä ihmisiä :D

    Joo, toi Penny on niiiin kaunis sävy, ettei mitään rajaa :)

    Toivottavasti saat jotain eri tuotteita, niin kiva lukea muistakin tuotteista!

    VastaaPoista
  8. mis noita wnw meikkejä myydään? :D netistä en jaksaisi tilailla..

    VastaaPoista
  9. miu: No joo, olisinhan minä kunnon ihmisen tavoin voinut senkin mainita :) Eli Seppälästä saa näitä ostettua - ainakin!

    VastaaPoista
  10. Olen samaa mieltä, esim. joku MAC on ihan turhaa hifistelyä.. Mutta joillekkin se brändi tuntuu olevan kaikki kaikessa, vaikka edullisemmilla meikeillä voi saada ihan yhtä hyvää (ellei parempaakin) jälkeä. :P

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!