perjantai 5. elokuuta 2011

Shine Blaster

Siis voi jumanzuikka, minähän olen täysin unohtanut kertoa mielipiteeni Prettyltä saamastani Tigin Rockaholic Rock Out Shine Blaster -muotoilutuotteesta, joka -paljastettakoon se jo tässä heti alkuun- on tullut hiustuotehyllyyni jäädäkseen.


Ensinnäkin kerron, että tätä voi käyttää niin kuiviin kuin kosteisiinkin hiuksiin. Kosteat hiukset tämä jopa kuivattaa hiukkasen nopsakammin kuin, mitä ne kuivuisivat ilman Shine Blasteria. Kerrottakoon nyt kuitenkin heti, että itse tykästyin tämän laittamiseen kuiviin hiuksiin, koska silloin ihanan tuloksen näki h-e-t-i-! Kyllä vaan, kaikkitännemullehetinyt!

Tätä siis levitetään latvoihin ja voi että. Minulla ei vaan sanat riitä. Latvoista tuli pehmeät, kiiltävät, hyväntuoksuiset... ja vaan niin ihanat. Eikä ollenkaan lirut! Tuoksu on siis tosissaan mieto, mutta suloinen. Ja tämä ei mähnännyt käsiä, vaan niistäkin tuli siloiset ja ihanat. Ah, olen vain niin rakastunut. Eikä tämä muuten ole laisinkaan pahanhintainen. Olen nyt sellaisessa pienessä nousuhumalan tapaisessa rakastumispöhnässä....

4 kommenttia:

  1. Pienen hihityksen aiheittu kun eräs miespuolinen _hevari_kaverini kertoi tilanneensa tuota Lookfantasticista (jo tuo sai minut hykertelemään, oli joskus voivotellut kalliita tukkajuttuja niin vinkkasin ko nettikaupan :D) ja on ihan rakastunut siihen. "Tää pitää mun kuivan hevitukan latvat hyvännäköisinä eikä tule kaksihaaraisia".

    Hän myös tiesi kertoa ettei kannata pitää ponnareita missä on metalliosio, koska ne rääkkäävät hiuksia ja aiheuttavat hiuskarvojen irtoamista, nih!

    VastaaPoista
  2. Panda: Haha, on sulla kyllä asioista hyvin perillä oleva hevarikaveri :D

    VastaaPoista
  3. Oon huomannut, että jos tätä laittaa vähänkään liikaa, hiukset on helposti lähmässä. Ainakin pitkän tukan kanssa. Haluan uskoa, että tää on hyvä tuote, oon yli puolet pullostani jo käyttänytkin... Kun siis tuntuu, että pitkän tukan latvat tarvitsee oman hoitotuotteensa.

    VastaaPoista
  4. asetonhuuruja: No, mullakin oli pieni pelko persiissä, että niin siinä voi käydä, joten olen koko ajan ottanut tosi maltilla tätä tuotetta. Ja parasta onkin, ettei sitä paljon tarvita, kun tukka jo pehmiää ja siliää :) On kyllä pitkälle tukalle mainio tuote.

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!