lauantai 10. joulukuuta 2011

Joululahjavinkkejä, osa 11

Luulin jo, että 10 osaa joululahjavinkkisarjaa riittäisi, mutta mennään nyt vielä eteenpäin. Täytyyhän minun jonnekin päästä purkamaan näitä himotuksia.

Tällä kertaa pureudun muutamaan Ecodealin ekodiiliin. Ja sieltä päin saatte tilailla ilmatteeksi, kun paketti toimitetaan Matkahuoltoon, Siwaan tai Valintataloon. Laskulla maksettaessa ei tule lisäkuluja, mistä superhyperplussa. Toimitusaika on Ecodealin sivujen mukaan 2-3 päivää, joten hyvin ehtii vielä tilailla ennen joulua.




Jostain syystä Benecosin Olive-huulivoide iski heti silmään. Puikko sisältää muun muassa oliiviöljyä. Jotenkin vaan vaikuttaa kivalta. Klik* Ja sanottakoon vielä, että minun piti laittaa tähän ihan toinen huulituote, mutta sitten en vaan päässyt yli tästä.





Väri vakuuttaa jo :) Kyseessä on BeSaven syväpuhdistava kasvonaamio, joka lupaa poistaa epäpuhtauksia, parantaa ihon hapensaantia ja tehdä ihosta puhtaan ja sileän. Käy minulle. Klik*




Tämä Benecosin kynsilakka sävyssä Sharp Rose minun piti laittaa jo jouluvinkkipostaukseen, jossa oli tuotteita Hyvinvoinnin tavaratalosta, mutta minulla oli ongelmia kuvan kanssa. Nyt onnistui kuvan laitto, joten tässä vinkki omaan taskuun. Jotenkin tuo iskee silmään aina, kun  surffailen näissä näissä kahdessa verkkoputiikissa. Klik* (editeditedit. Nyt minä omistan tämän ihanuuden, jeeeeee!!!)


Joulun mieleen tuova oranssinpunainen Sol 302 -rannekoru. Ihanan pirtsakka. Klik*

Oikeasti yritän lopetella kohta näitä jouluvinkkipostauksia. Ehkä.

psst. Muistathan myös muut lahjavinkit: klik (rullaa alaspäin)

psst2. Muistathan RevitaLash-arvonnan? :)

Kuvat Ecodealin sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!