lauantai 25. helmikuuta 2012

Tribal Curler

Nyt soi päässä Gloria Gaynorin I'm so excited!! Jaa miksi? Tattadadaa:


Kyllä, se on kiharrin! Jeejee!!

No niin, palaan hetkeksi tähän hetkeen ja kerron, miten tämä ostolakkolainen onnistui kotiuttamaan näin ökymakean kihartimen :) It's so simple: mies maksoi!

Juttu meni näin:

mies: Voisinkohan mä tilata yhden pelin?
minä: Toki, jos mä saan tilata Nellyltä jotain ja sä maksat. Kolmellakympillä.
mies: No, okei.

Tuossa oli keskustelu vähän yksinkertaistettuna. Nellyn valitsin siksi, että minulla oli sinne onneton kympin alekoodi (tai no oikeastaan useampikin, kun hulluna keräsin jotain pilttipurkkeja netotakseni isomman alekoodin, jota en koskaan voittanut...). Alkuperäinen ajatus oli kylläkin, että tilaan vaatteita, mutta ei me sitten miehen kanssa päästy yhteisymmärrykseen punaisista tai turkooseista farkuista, kun mies pelkää, että pukeutumiseni olisi sitten kuin Salkkareitten Heidin. Kyllä, miehen omin sanoin.



Noh, eksyin sitten hiustarvikepuolelle ja kun näin Remingtonin Tribal Curler -kihartimen*,  joka oli varusteltu samalla leopardikuviolla kuin rakkaat Seppälästä tilatut yöhousuni, minun oli pakko saada se! Koska tässä Mikä-Mikä-maassa, jota myös todellisuudekseni kutsun, kihartimen ja yökkärin housujen pitää olla samoin kuvioituja... Yeah... Loppujen lopuksi alennusta itse summasta tuli rupuiset kolme euroa, kun kihartimen hintaan tuli 7 euroa lisää toimitus- ja laskutuskuluja. Ja menihän se vähän yli kolmenkympin, toivotaan, ette mies huomaa. Että silleen. Samalla kuviolla löytyy myös fööniä ja suoristusrautaa. (Olen kyllä vähän masentunut, kun ihanat yöhousuni ovat nyt alessa Seppälässä lukuisten muiden kuosien ja tuotteiden kanssa. En tilaa, en. Piste. Ai joo, blogiini tullaan ihan sikana hakusanalla 'seppälä haalarit', joten for your information: nämä ovat ainoat haalarit, jotka Seppälän sivuilta enää löysin.)

Kiharrinta olen jo pitkään himonnut ja todenmukaiseksi haluni muotoutui viimeistään silloin, kun yritin sinne yksiin juhliin väkertää kiharoita sata vuotta vanhoilla paplareilla ja volyymiraudalla. Ei onnistunut. Seuraavan kerran onnistuu. Jesjes. Toivottavasti innostun väkertämään lisää hiusjuttuja blogiinkin. Ja käytettyä enemmän muotoilutuotteita. Minua harmittaa, kun en koskaan tee tukalleni mitään. Nyt ehkä teen!

Jos sinun pitäisi mätsätä kihartimesi jonkun vaatekappaleesi kanssa, mikähän se olisi? :)




2 kommenttia:

  1. ah, kiharrin! Minulla on remingtonin tuollainen samanlainen kiharrin ilman tuota kuviota ja sitten minulla on remingtonin pearl wand , eli sellanen kiharrinpuikko lol. Ja sitten toissapäivänä ostin suoristusraudan jolla sain tehtyä kivat kiharat :o ja kuinka usein teen kiharoita hiuksiini? Hmm, viimeisen vuoden aikana on tullut tehtyä... 3 kertaa? Mutta aion alkaa panostaa laittaa hiuksiani! :D Nyt kun on niin hirveen hienosti värjätty ja kaikkea ihanaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, muakin vähän jännittää, että kuinkahan usein sitä todellisuudessa kiharrinta tarttee, mutta onpahan sitten, kun se hetki koittaa :) Mutta kyllä nyt pitää alkaa panostamaan tukkaankin, se on niin räjähtänyt, ettei mitään tolkkua.

      Poista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!