torstai 19. huhtikuuta 2012

Treacle Moon/Anatomicals/I love...


Käytin vihdoin loppuun suihkugeelin, jonka tuoksu on yksi kaikkien aikojen lemppareitani. Minä vaan tykkään vähän ällönkin makeista tuoksuista ja eritoten vaniljasta. Tämä Treacle Moonin That Vanilla Moment -suihkis olikin aivan juuri sitä, mitä suihkuhetkeltäni kaipaan. Voin myös paljastaa, että mies tuli kerran suihkusta ja kuiskasi salamyhkäisenä, että "On muuten tosi hyväntuoksuista se sun suihkugeelisi. Mä käytin sitä!" Olin vähän puulla päähän lyöty tästä tunnustuksesta, mutta mikäs siinä :D Ehkä jossain vaiheessa näin makea tuoksu voisi alkaa kyllästyttämään, mutta vielä ei päästy siihen pisteeseen.

Suihkiksen koostumus oli myös aika jees, olisi se ehkä ihan snadisti enempi voinut vaahdota, mutta sopi kuitenkin sheivaukseen, joten kelpuutan.


Haluaisin niiiiin kokeilla muitakin Treacle Mooneja. Minttu ja vadelma houkuttaisivat eniten. Löytyvät siis Prettyltä*.


Prettystä puheenollen: kuinka hauskoja purkkeja ovat nämä Anatomicalsin tuotteet*? Tosi saman oloisia kuin Treacle Mooninkin tekstikkäät (keksin uuden sanan) purkit?


Tykkään vaan kaikesta kekseliäästä ja kivasta.  "Beauty nutter? Here's your butter." Kuinka tuollaista voi vastustaa?



Ja muuten: sekoitan aina Treacle Moonin ja I love... -sarjan herkullisen näköiset ja oloiset tuotteet, ovat jotenkin samannäköiset purkit. I lovea saa Nellystä* (josta bongasin kollaasin tuotteet) ja käsittääkseni myös joitain sarjan tuotteita saa myös Seppälästä, tuskin sentään kaikkia hajuja, makuja ja versioita, vai saako?

Tämän postauksen piti käsitellä vain tuota ensin esiteltyä suihkugeeliä, mutta levähti vähän käsiin. Hups. Noh, kerrankos sitä.

ps. Hyvinvoinnin tavaratalossa on Reilusti paremmat päivät*. Tarjouksessa eri päivinä mm. Dr. Hauschkaa, Etanavoidetta yms.

11 kommenttia:

  1. Anatomicalsit näyttää hauskoilta, mutta en oo vielä koskaan ostanut mitään.

    Kiinnostuin heti vaniljasuihkugeelistä! Nam! Mulla muuten on bodyshopiin lahjakortti, sen vois käyttää johonkin herkkuun suihkugeeliin...hmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo vanilja on niin nannaa!! Mutta jos bodariin menet, niin luin jostain, että sinne on tullut mangosuihkugeeliä, se ei voi olla pahaa myöskään :)

      Poista
  2. Oon kyllä Seppälässä aika monta eriväristä I love purkkia ja pulloa nähnyt :D En ole koskaan kyseisiä tuotteita tosin sieltä ostanut..En ole tainnut edes hintaa katsoa..Saisikohan sieltä halvemmalla kuin Sokoksesta.. :DD
    Nyt tällä hetkellä itsellä suihkun hyllyssä I Love Lemons&Limes. Seuraavaksi haluan Raspberry&Blackberryn :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai jaa, kiva! Jotenkin ajattelin, ettei Seppälän hyllyille mahdu niin paljon purnukoita :D Jotenkin voisi kuvitella joo, että siellä voisi olla halvinta... Ui, kuulostaa hyvältä nuo mainitsemasi tuoksut, itse himoitsen suuresti Strawberries & Milkshake - sekä Vanilla & Ice Cream -tuoksuja. Öö, miksiköhän...? :D Pirtelöä ja jätskiä, käy! :)

      Poista
  3. Uuh, ihanat Treacle Moon ja I Love!! Omistan molempia :)

    Meidän Seppälässä on vain muistaakseni tuota Strawberry & Milkshake-voidetta. Eli aikas huonot on valikoimat. Mä oon ihan hulluna I Loven Raspberry & Blackberry-tuotteisiin. Voiko mikään enää herkullisemmalta tuoksua :)

    Vesi kielellä odottelen, et millon Prettyyn tulee lisää Treacle Mooneja. Varsinkin, jos sinne tulee mangoa ja granaattiomenaa. NAM!

    Anatomicalsit on vielä testaamatta...jossain vaiheessa taidan sortua ostamaan niitäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onko Treacle Mooneja mangon tuoksussakin? Sellaisen haluan. Mangohan on parasta vauvojen soseissakin,joten miksei myös suihkugeelissä :)

      Poista
  4. Mä ostin joku aika sitten Sokoksesta itselleni I Love.. Blueberry & smoothie ja Lemons & Lime vartalovoiteet ja suihkugeelit. Aika namnam. Tuon Strawberries & Milkshake ostin joskus Seppälästä, mutta en oikein tykännyt. Se oli ihmeen tunkkaisen tuoksuinen (tai sitten mun nenäs oli vikaa) Käytin kuitenkin. Mulla menee ihan kausittain se mimmosesta tuoksusta tykkään. Välilllä pitää olla oikein ällö makeeta vaniljaa ja kookosta, sitten oikein hedelmäisiä kausia ja nyt tekee mieli sitrustuoksuja. Ostin juuri Ruohonjuuresta Laveran Lime Sensation suihkugeelin ja body lotionin. Mun pitää aina välillä käydä nuuhkaisessa sisältöä, kun on niin ihanan kirpee tuoksu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, blueberry&smoothie kuulostaa namilta... Mullakin on just tollasia kausia, esim. nyt Bodarin suklaalta tuoksuvat tuoksuu justiinsa tunkkaisilta mun nenään kun taas talvella ei laisinkaan, mutta näin keväällä kun pitää olla jotain raikasta ja namia!

      Poista
  5. Ainaki täällä Oulussa Stockmannilla on nykyisin noita I Love... tuotteita, ei hirveen montaa tuoksua mut kummiski. Olin niin pettynyt, kas kun aikaisemmin Stockalla myytiin Treaclemooneja ja nyt sitten tosiaan niitä ei myydä enää, ottivat kai tuon toisen merkin niiden paikalle =( Minä nimittäin rakastuin Treaclemoonin ginger-suihkugeeliin (se sitruunakin on ihana, mintusta en niin välittänyt kun mulle sen tuoksusta tuli mieleen suklaa =D) ja nyt en saa gingeriä mistään, Prettylläkin on pitkät ajat ollut myynnissä vaan nuo vadelma ja kookos-suihkugeelit, murrr.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, nyt kiinnostuin tuosta gingeristäkin, aika lista mulla nyt kasassa :)

      Poista
  6. Mä ostan noita aina Tallinnasta Kaubamajasta. N. 5€ purkki.

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!