keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Rusketuksen metsästystä

Oho, taas humpsahti pari päivää ilman postausta. Kyllä tämä kesä nyt verottaa aikataulujani. Olen meinaan painanut töitä, mutta myös livahtanut rannalle aina tilaisuuden tullen nauttimaan paahteisesta auringosta ja lämpimästä vedestä. Suureksi surukseni en ole hirveästi ruskettunut, ja suureksi ihmeekseni en ole myöskään palanut. Tästäpä päästäänkin aiheeseen eli Imedeenin rusketuskapseleihin, jotka vihdoin popsin loppuun.


Parina päivänä saatoin unohtaa natustella kapselin kurkkuun, mutta muuten otin näitä hyvin säännöllisesti ja tunnollisesti. Uskon, että ainakin tuota palamista nämä estivät tehokkaasti, vaikka eivät pelkilteen aurinkosuojaksi kelpaakaan. Aurinko nimittäin on paahtanut minua aivan älyttömän kuumana enkä kovin tunnollinen rasvaaja ole ollut. Olen toki rasvaillut, mutta unohtanut lisätä rasvaa esimerkiksi uimisen jälkeen. Myös selkäpuoli on jäänyt monesti rasvaamatta. Olen vähän pettynyt, etten liiemmin ole ruskettunut, mutta toki tyytyväinen, että myöskään punoittava iho ei ole vielä minua kiusannut. Toisaalta eihän tämä vielä ole kiveen kirjoitettu, mutta kapselien popsimista tulisi toki jatkaa parhaan lopputuloksen saamiseksi. Ajattelin kuitenkin jatkaa natustelua Vivisanten vastaavilla tabuilla tai lopettaa nutrikosmetiikan kokonaan. En tiedä vielä, mitä tässä tekisi... Voi, mitä murheita...


Olen muuten suuresti hämmästynyt, etteivät edes kasvoni ole kokeneet paahtumisen iloja, mutta syy siihen voi löytyä suojakertoimen 30 sisältävästä Biothermin Sun Vivo-aurinkovoiteesta, jota olen kasvoilleni lutrannut. Tehokkaan suojan lisäksi tämä voide saa plussaa siitä, että kasvot tuntuvat aivan ihanan pehmoisilta voiteen levityksen jälkeen eikä hajuaistiakaan kiusaa perusaurinkorasvan tuoksu. Kasvoille tarkoitettu voide tuntuu myös erittäin riittoisalta.

Kyllä sitä silti voisi edes pikkuisen ruskettua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!