torstai 23. syyskuuta 2010

Meikkivoiteita, part 9


Ben Nye Belle Visage Sheer Foundation, n. 48 e
(aikaisempi postaus täällä)


* levittyy ehkäpä parhaiten siveltimellä, mutta myös sienellä, sormin ei kannata kokeilla
* riippuu todella paljon päivästä/ihon kunnosta/alla käytettävästä voiteesta, milloin tämä pohja sopii minulle ja milloin ei, parhaimpina päivinä todella hyvä pohja

+ peittää suht hyvin
+ riittoisuus hyvä
- rasvainen koostumus voi lähteä liikkeelle iholla, jos on väärä voide pohjalla/pohjaa ei kiinnitetä puuterilla
- hintava

Olen ihan ymmälläni ihoni kanssa, kun ensin todella pitkän hyvän kauden jälkeen -jolloin meikkivoiteet pysyivät kuin unelma eikä iho kiiltänyt - on taas alkanut alamäki eikä mikään voide oikein tunnu pysyvän koko päivää hyvänä. I'm so sad. Pitää vain kokeilla erilaisia päivävoiteita meikin alle niin kauan, että löytyy joku jättebra yksilö.

1 kommentti:

  1. Mulla itelläni oli just tollanen kausi äsken kun käytin jotakin Lumenen päivävoidetta ja kun se pääsi loppumaan ja vaihdoin tuohon Neutrogenan oil-free-voiteeseen, heti toimii paremmin! Ja olen edelleen sitä mieltä että MaxFactoriin tulen tulevaisuudessa luottamaan meikkivoidesaralla, olen saanut nyt niin paljon hyviä kokemuksia varsinkin yhdistettynä ym. kosteusvoiteeseen!! Viimeinkin jokin onnistuu!! :DD

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!