maanantai 4. lokakuuta 2010

Meikkivoiteita, part 12


L'Oréal Visible Lift Serum Inside, 18,50 e /30 ml

* tarkoitettu vähän vanhemmalle naiselle: anti-wrinkle-voide, joka sisältää ryppyjä silottavaa seerumia

+ suhteellisen peittävä
+ pysyy hyvin
+ kätevä pumppupullo
+ riittoisa
- ehkä aavistuksen liian hintava minun makuuni (toisaalta kohderyhmänä vanhemmat naiset, joilla on ehkä enempi rahaa kuin minulla)
- kerääntyy välillä huokosiin

Tykkäsin tästä oikeastaan aika paljon, mikä on hassua, kun en kuulu ihan vielä kohderyhmään. Tykkäsin peittävyydestä ja siitä, että tämä tosiaan pysyi kasvoilla iltaan asti, vaikka naama alkoikin kiiltelemään. Minun on ollu tarkoitus varmaan jo vuoden verran antaa tämä äidilleni, mutta en vaan voinut vastustaa sen kokeilua. Nyt en enää osaa päättää, pidänkö tämän itselläni.. Toisaalta tämä on liian vaalea äidilleni :)

Kokeiletteko te ikinä voiteita, joiden kohderyhmään ette kuulu?

ps. Joo, minun piti jo lopettaa tämä meikkivoidesarja, mutta yritetään nyt vielä :)

2 kommenttia:

  1. Juu tähän en kommentoikaan mitään kun en vielä noita anti-wrinkle-voiteita kaipaile :DDD

    VastaaPoista
  2. Ostin äskettäin yhden anti-age-meikkivoiteen, vaikka myyjä yritti kovasti luotsia minua muiden meikkivoiteiden pariin, koska en ole kohderyhmää, mutta en kyllä usko että kyseinen meikkivoide tekee muuta kuin kosteuttaa. Ainakaan ainesosissa ei ollut mitään niin erityistä vaan silikonin lisäksi glyseriiniä, sheavoita ym.

    Pitää joskus tsekata tuokin :)

    VastaaPoista

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!