keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Oh my body!

Ei, tämä postaus ei ole oodi vartalolleni. Vaan kuten kerroin eilen, olen hyljännyt jalkaparkani ja laiminlyönyt niitä urakalla. Noh, olenpas myös tehnyt samaa vartaloni iholle. Olen kyllä satunnaisesti käyttänyt Weledan Tyrni-sarjan ihoöljyä (klik!), joka onkin ollut aika kiva tuttavuus.

Ohhoh, mennyt vanhaksi jo helmikuussa!!
Voin paljastaa pienimuotoisen ongelmani. Minulle tulee herkästi epäpuhtauksia yläselkään, oikeastaan tuohon olkapäiden alueille. Asiaa pahentaa se, että oli minulla mikä paita tahansa -vaikka poolo!-, hipelöin juuri sen ongelma-alueen ihoa koko ajan ja puristelen kaikkea, mitä näen. (Kuulostipa pervolta.) No, jos jotain voin tuosta tyrniöljystä sanoa, niin tuon pikkuongelmani se on hävittänyt. Olen niin onnellinen. Lasipullo ei kyllä ole kovin kätevä ratkaisu enkä diggaa "kokonaanpoisotettavasta" korkistakaan. Klikkikorkit kunniaan. Mutta kestän tuon kaiken, kun öljy tarjosi minulla iho-ongelmiin apuja. Ja tekeepä tuo ihosta myös siloisen ja pehmeän. Oranssi öljy saattaa tahria hieman, jos ei anna kuivua, joten siitä pieni miinus.

Eucerinin jättikokoinen pumppupullo on varmasti tosi jees.
Anyways, olen tuon öljyn kanssa lähinnä lotraillut yläkroppaa ja päätin nyt jalkojen lisäksi ottaa tehotarkkailuun syksyä ja talvea ajatellen myös muun kropan. Apuriksi valikoitui Eucerinin jättikokoinen pönikkä Aquaporin Activea. Tuote kehuu olevansa light-mallia, mutta ajattelin, että se on ok vielä näin syksyllä. Talveksi sitten jotain stydimpää.

Fresh & Floral!
Ja ihan btw-meiningillä: en halunnut voinut käyttää enää loppuun NatuViven papaijadödöä, joten valikoin jemmoistani uudeksi kaveriksi ihanan hempeän tuoksuisen The Body Shopin DeoDry Fresh & Floral -stickin!

ps. Nyt on Sokoksen verkkokaupassa koko viikon hiustuotteita alennuksessa. Joten olen velvoitettu (by me) kertomaan, että alesatsiin kuuluvat myös Cutrinin tuotteet. Ja tietenkin erityisesti Cutrinin Volumism-shampoo, joka tuuheuttaa tukkaa ihanasti! Että jos olette uuden shampoon tarpeessa, niin sitä suosittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!