maanantai 30. elokuuta 2010

JBL Hair Reviving Dry Shampoo


Sain taannoin Prettyltä kivan yllärin tilaukseeni: James Brown Londonin matkakokoisen kuivashampoon. Olen aivan hulluna kuivashampoisiin, joten olin luonnollisesti aivan myyty tästä lahjasta. Kokeilin tätä kotona ja otin tämän myös mökille mukaan, ja täytyy sanoa, että tämä oli kyllä aivan täydellinen mökkikaveri. Kertaakaan ei tarvinnut häpeillä likaista tukkaa, vaan tällä sain putsattua hiukset siihen kuntoon, että näytin siistiltä, vaikka olinkin mökillä, ja pesin hiukset järvivedellä ja joillain aikansa eläneillä minikokoisilla hotellishampoolla ja -hoitoaineella.

Tätä siis suihkautellaan tukkaan ja annetaan vaikuttaa pari minuuttia. Sitten harjataan pois ja kaikki rasvaisuus on tiessään. Helppoa ja hauskaa, ei mitään ydinfysiikkaa. Ja tuoksu on ihanan raikas ja tuo oman puhdistavan lisäyksensä rasvaisuuden poisto -operaatioon. Hiukset kiittävät.

150 millin puteli maksaa Prettyssä 9,95 e.

ps. Huomenna tulossa ensimmäinen meikkivoidepostaus...

pps. Sori, jos joihinkin vanhempiin kommentteihin olen jättänyt vastaamatta. En toivottavasti ainakaan mihinkään kysymykseen ole jättänyt vastaamatta. Olen niin laiska, etten ole jaksanut etsiä postauksia, jos ne ovat todella vanhoja. Kaikki kommentit olen kuitenkin lukenut ja julkaissut ja tiedostanut ja ymmärtänyt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen palaute palkitaan asiallisella vastauksella :) Kysy, ihmettele, kommentoi ja kerro mielipiteesi!